utorak, 9. prosinca 2014.

Favourites this autumn/favoriti ove jeseni

Hello, I'm here. I will write my favourites this autumn. Look at pictures and enjoy. / Pozdrav, ovdje sam. Pisati ću o svojim favoritima ove jeseni. Gledajte slike i uživajte.

1. Long jacket / Duge jakne.
I like jackets, because they are warm, particularly long. They look nice and don't expensive. /  Jakne volim jer su tople, posebno duge. Lijepo izgledaju i nisu skupe.




2. Timberland / Timbice
Timberlands are very beautiful shoes. They are warm and look cool. They are popular in Bosnia and Herzegovina. Timberlands can be black, yellow, red, blue...My favourite colour Timberland is red. (Look picture).  / Timbice su veoma lijepe cipele. One su tople i izgledaju kul. One su popularne u Bosni i Hercegovini. Timbice mogu biti crne, žute, crvene, plave... Moja omiljena boja timbica je crvena (pogledaj sliku).

3. Sweaters / Džemperi
Sweaters are the most beautiful. They are for autumn and winter. We have autumn, but we don't have winter. We have sweaters, yeaaah!  / Džemperi su najljepši. Oni su za jesen i zimu. Mi imamo jesen, ali nemamo zimu. Mi imamo džempere, yeaaah!
4.  Scarf / Šal
Scarfs are very good fashion addition. They can be pink, red, yellow... or colorful, why not?! Very cool thing, and I am really happy, because I have a lot of scarfs. You don't have scarf? Oh, let's go to the shopping, now!  / Šalovi su veoma dobar modni dodatak. Oni mogu biti rozi, crveni, žuti... ili šareni, zašto ne? Veoma kul stvar, i ja sam stvarno sretna, jer imam mnogo šalova. Ti nemaš šal? Oh, odmah idi u šoping!


5. Bags / Torbe
Every woman should have a bag.  The bag is a useful thing. Bags are popular today in the whole world. I like bags, and I want a lot of, a lot of bags. I humble, I know, haha. / Svaka žena treba imati torbu. Torba je korisna stvar. Torbe su danas popularne u cijelom svijetu. Ja volim torbe, i ja želim mnogo, mnogo torbi. Skromna sam, znam, haha. 

It's all in this post. Comment? Comment! Bye, my dear people. / To je sve u ovom postu. Komentar? Komentar! Ćao, moji dragi ljudi.

Broj komentara: 12:

  1. Lovely selection. Timberland are perfect !

    OdgovoriIzbriši
  2. super favoriti...meni je šal najdraži modni dodatak zimi:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako ima ono nešto najdraže. Nekome je to šal, nekome su to rukavice i slično, ali definitivno sa šalom ćeš teško pogriješiti. :-)

      Izbriši
  3. Super post! Zimi su i meni Timberland cizme jako drage, a i super udobne!
    Pusa iz Italije i sve najbolje u Novoj godini!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, timbice su spas za jesen, a i za zimu a i za kombiniranje. Iste želje želim i tebi, pozdrav iz kišovite Bosne i Hercegovine! <3

      Izbriši
  4. Odlicnan post,svaka cast! :)
    Obozavam tvoj blog i post je savrsen!


    pogledaj novi post i ako ti se svidja komentarisi http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dovoljno mi je da voliš moj blog, ali hvala ti opet mnogo. <3
      Pusa!

      Izbriši
  5. Happy New Year 2015 !
    Hope everything is all right for you ? Kisses :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Caro, happy new year 2015 too, best wishes from me for you. It's all right. I didn't had time to blog. Kiss for my friend :* :* <3

      Izbriši
  6. Thank you ! See you soon beauty :)

    OdgovoriIzbriši