ponedjeljak, 6. listopada 2014.

Top 8 korisnih aplikacija na androidu

U početku želim da se izvinim što dugo nije bilo posta ali praznici su, i dalje su ali ipak sam uhvatila vremena da napišem novi post.  Top 10 aplikacija? Hmm... dobro nam je poznato da volimo svega i svačega skidati na mobitel i 'eksperimentisati' pa evo ja sam tu da vam pomognem u novim eksperimentima.

# - 1. VIBER
Viber je poseban. Ima široku primjenu: slanje poruka, razogovori, slanje videozapisa, slanje fotografija, videozapisi itd. Veoma korisna aplikacija i sve to možete raditi gore navedeno uz pomoć interneta.




# - 2. MOJ KALENDAR
Aplikacija za cure i mislim da većina zna za šta ta aplikacija služi - evidencija ženskih problema.

# - 3. CLEAN MASTER
Ova aplikacija čisti memoriju od nepotrebnih datoteka i mobitel je čišći i brži zbog nje.

# - 4. SHAZAM
Pjeva dobra pjesma u blizini wifi-a a ti ne znaš o kojoj je pjesmi riječ? Tu je naš dragi shazam da prepozna pjesmu uz pomoć internet konekcije.

# - 5. INSTAGRAM
Gledaš slike sa drugog kraja svijeta, dopisuješ se, lajkaš, snimaš i gledaš videe... sve to uz pomoć instagrama. Zaboravim na vrijeme kad uđem na njega, hah. Nisam jedina???

# - 6. TUMBLR
Kada si tužan/na i nemaš se kome ispoviditi tu je drgai tumblr. Postavljaš slike koje opisuju tvoj život, gledaš ostale slike, refreshuješ i tako. Drugi naziv za njega je privatni dnevnik (maštovita sam xoxo).

# - 7. H&M
Želiš vidjeti šta je novo stiglo u dućan a ne da ti se otići do njega? Instaliraj aplikaciju H&M i momentalno vidiš novu kolekciju iz H&M-a.

# - 8. VSCO camera
Najbolja aplikacija za slikanje. Ima predobre efekte i stvarno sve pohvale.

To je to što se tiče ovog bloga. Nadam se da vam se svidjelo. Pišite na moj ask ili ovdje u komentar pohvale, kritike i prijedloge za sledeći post. Pusa! :*


 

2 komentara:

  1. Sa svime se slažem, osim što bi ja Viber zamijenila Whats App-om:-)
    Pogledaj i moj post na tu temu http://katesdiyblog.blogspot.com/2014/10/najbolje-aplikacije-za-android-mobitele.html ❤
    Super post, samo tako nastavii!

    OdgovoriIzbriši