utorak, 30. rujna 2014.

September favorites

Kao što već znate, kraj septembra se bliži... septembar je mjesec, po meni, pun sreće, radoznalosti, lijepih trenutaka i slično:-)  Volim septembar i trudim se provesti ga na najbolji način kao i svaki drugi mjesec koliko sam u mogućnosti. Danas moja sestra slavi rođendan i nema boljeg kraja septembra od tog! Pa da počnemo.

# 1. ORIFLAME WONDERLASH MASCARA
Ova maskara mi je jedna od boljih maskara i svima vam je preporučujem. Ima dobru četkicu, o volumenu trepavica ni da govorim. Sve riječi hvale od mene.




# 2. REXONA 
Rexona daje veoma lijep i osvejžavajući miris i smanjuje znojenje.
# 3. TESORI D'ORIENTE PERFUME
Ovaj parfem se jednostavno ne može opisati koliko je dobar. Može izdržati par dana na odjeći i opet nije prejak. Kupujem ga već godinu dana sigurno i ne žalim date pare za njega.



# 4. BRITNEY SPEARS CURIOUS
Ova krema nema svoju posebnu namjenu tj. može se koristiti za ruke, lice, vrat, noge... :-) Ima prelijep miris i kada nju staviš jednostavno ti ne treba parfem. Preporučujem je, jest da je skuplja sigurno jer je od Britney (ne znam tačnu cijenu jer sam ja kremu dobila iz Amerike) ali isplati se.

# 5. SHE DEZODORANSI
Trenutno koristim she dezoranse i zadovoljna sam njima. Imam ih mnogo i mogu vam reći da mi je she is fun najbolji, ovi ostali su mi nekako prejaki. Uglavnom dobri su.

# 6. NIVEA LAK ZA NOKTE
Rijetko kada koristim lak za nokte ali kad ga koristim trudim se da nađem dobar lak. I pronašla sam ga. To je jedan od nivea lakova za nokte. Dugo mogu stajati na rukama, nisu rijetki i brzo se suše.
# 7. PALMOLIVE ŠAMPON I MLIJEKO ZA TIJELO
Šampon koji daje veliki volumen, lijepo miriše i kosa uz pomć njega teško se zaprlja. Mlijeko za tijelo veoma dobro čisti tijelo i njeguje.
To je bilo to što se ovog posta tiče. Jučer nije bio blog zbog velikih obaveza pa evo danas nadoknađujem sve. Nadam se da vam se svidjelo. Komentarišite, lajkujte i naravno pratite me na blogu. Veliki pozdrav od Grimmery-Amine <3


3 komentara: