ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Makeup & outfits for school

Pozdraav, ja sam Grimmery kao što se vidi iz priloženog. Uz vaš nagovor sam počela pisati blog i uz mnogo truda i napora sam ga napravila. Pa da počnemo.
Osnovni problem svake cure je...? Pogodite šta. Pa naravno - ODJEĆA! Ormari nam doslovno pucaju od odjeće a mi opet nemamo šta za obući, zato vas molim obratite pažnju na sledeći tekst.

# - 1. OUTFIT
 Da bi lijepo i elegantno izgledala ne treba ti najkraći šorc i najuža majica koju imaš. Dovoljna je košuljica, po mogućnosti neprovidna (ipak idemo u školu), svijetlije hlače, džemperčić preko ii naravno naše starke. Velikog izbora imate u svim dućanima, posebno odjeće prilagođene za školu jer su sniženja za školarce. Košuljicu utrpaš u hlače, preko vesticu/džemperčić, pustiš kosu da ti je vjetar kvari i to je to. Ništa komplicirano a vjerujem da većina ima ove stvari koje može ovako iskombinirati.

# - 2. OUTFIT
Svi mi imamo dane kada nam se ne da sređivati za školu, kada nam je sve mrsko i za te dane upravo je ova kombinacija odlična. Deblji džemper u bilo kojoj boji (ovdje je naveden primjer bijeli džemper), crne hlače ili tamnije traperice i naše neizostavne starke. Casual kombinacija a opet ostavlja bez daha. Vjerujem da se mnogi odlučuju na ove casual kombinacije.
# - 3. OUTFIT
Želiš izgledati drugačije? Više cool? Za tebe imamo pravu stvar. Pocijepane farmerke, neka cool majica sa slikom ili sa natpisom i neke dublje patike, nakit po želji.
Toliko o kombinacijama, prelazimo na makeup koji nije obavezan.

# - MAKEUP FOR SCHOOL
Drage moje, ako želite izgledati ljepše ili imate više samopouzdanja sa šminkom onda se slobodno šminkajte. Naravno u umjerenim količinama jer ipak ideš u školu a ne na modnu pistu. Mislim da je za osnovnu školu od šminke dovoljna maskara, labelo i ako želiš rumenilo. Izgledati ćeš lijepo i neće te niko kritikovati jer si nanijela šminku u malim količinama. I opet plus kod te 'osnovne' šminke - ne možeš je nepravilno nanijeti!
Maybelline maskare i oriflame maskare su za mene najbolje maskare! Nemojte žaliti dati više para jer će vaše trepavice izgledati bolje i imati će više volumena.
Labela su neizostavna. Oni su tu da bi nam usne izgleale ljepše, bile mekane i zdrave. Baby lips i rosal labella su extra, sve pohvale od mene :-)
Nadam se da ste nešto novo naučile iz ovog bloga i ovo je tek početak našeg 'blog' druženja. Uživajte, lajkujte i naravno komentarišite jer mi znače vaša mišljenja. Poz od Amine!



Broj komentara: 8: