srijeda, 24. rujna 2014.

Šta većina djevojaka treba imati u svom ormaru i cipelaru?

Opet nas isti problemi muče - odjeća! Imamo i svega previše ali opet želimo pratiti modu i biti IN. Iako ja stojim pri svojoj rečenici da trebamo oblačiti ono u čemu se osjećamo lijepo opet neki to ne shvataju i žele bar koliko-toliko pratiti modu. Pisati ću po godišnjim dobima šta je uvijek IN and let's go!

# - ZIMA - 1. TIMBERLAND
 Ono što je nezaobilazno svake zime jesu naše drage timbice. Imate ih u raznim bojama i dezenima, nisu skupe ii udobne su. Od mene za njih sve riječi pohvale.

Meni se najviše sviđaju ove žuto-smeđe i tamno plave. Mislim da trebate izabrati boju koja vam se sviđa, logično, i da obratite pažnju malo uz kombiniranje sa tom bojom.


 2. KOŽNE JAKNE
Posljednjih par godina kiše tokom zime više padaju nego snijeg pa nam je nešto potrebno što će nas zagrijati da nam ne bude hladno ali ni da nam ne bude prevruće. Zato su tu kožne jakne koje su uvijek bile IN i ostati će.  Ja imam tamno plavu i  mogu reći da sam prezadovoljna. Lako se održavaju, tople su i lako se kombiniraju.



3. DŽEMPERI
Ja sam naprosto odjednom zavoljela džempere. Oni su veoma korisna stvar i svako ih sebi može priuštiti ako se potrudi.



# - JESEN - 1.KAPUTI
Danas jako ima izbora što se kaputa itiče, veoma su zahvalni (dugo traju) i ako se odlučite na neki kaput, vjerujem da se nećete pokajati.

2. DUBOKE PATIKE - ADIDAS
Adidas je kvalitetna i jedna među najpopularnijim markama. Zato bez sumnje mogu reći da su odlični i da imaju veoma dobre patike.
# - LJETO - 1. ŠORC
Iako ja lično nisam uopšte ljubitelj šorceva, oni su veoma popularni među tinejdžerima. Ima ih raznih dezena, boja i slično.
2. NEKI KOMAD ODJEĆE U NEON BOJI
Neon boja je nezaobilazna kad je ljeto u pitanju. Lijepo izgleda posebno na tamnoputim osobama.

# - PROLJEĆE - 1. STARKE

Starke su najpogodnije za nositi za vrijeme godišnjeg doba proljeća. Već nam je svima poznato kako su starke udobne, kako lijepo izgledaju i kako se mogu extra kombinirati.
2. HLAČE U RAZNIM BOJAMA
Kako se priroda budi poslije hladne zime tako se i naša odjeća budi. Svoju proljetnu kombinaciju možeš upotpuniti nekim narandžastim, plavim, zelenim ili žutim i slično hlačama.
3. KOŠULJE
Veliki sam ljubitelj košulja i nosim ih u vrijeme bilo kojeg godišnjeg doba ali najviše su trendy tokom proljeća. Bila to jednobojna, karirana, šarena ili neka druga košulja svejedno.
To je bilo to što se tiče ovog posta. Lajkujte, komenatrišite i naraavno slijedite me na blogu i iskreno se nadam da vam se ovaj post svidio. Pozrdrav!:-)



 


1 komentar: